Cum slăbești în 7 pași simpli

1. Schimbați sesiunile de HIIT(High Intensity Interval Training) –Antrenamentul de intensitate înaltă se bucură de o mare reputație printre cei care vor să ardă cât mai multe calorii. Aceste antrenamente sunt foarte folositoare, dar nu trebuie să vă obișnuiți organismul doar cu aceste antrenamente. Sunt foarte multe opțiuni care pot fi preluate, astfel încât în fiecare săptămână să obțineți rezultate tot mai bune.  

2. Nu uitați de sursele de proteină- pește, pui și ouă. Combinate corect, vă vor da energia și nutrienții de care aveți nevoie. Vă vor ajuta, de asemenea, să obțineți un abdomen plat cât mai curând posibil.

3. Pre și probioticele fac minuni. Un intestin fericit înseamnă mai puține șanse de balonare și mai multe șanse să vă simțiți bine. Creșterea consumul de alimente prebiotice, cum ar fi usturoiul, păpădia și sparanghelul precum și mai multe probiotice- varză acră, iaurt și chefir, vor stimula starea de bine, însă nu cumpărați toate produsele din comerț. Iaurtul și chefirul pot fi obținute acasă, cu un pic de dorință și imaginație.

4. Frecventați clasele de pilates. Nimic nu vă poate oferi atâta energie precum o oră de pilates. În plus veți obține o postură corectă, vor dispărea durerile de spate și de articulații. Cu timpul veți sesiza că puteți face atât de multe lucruri, care odinioară vă păreau de neconceput.  

5. Dormiți suficient. Probabil unul din cei mai importanți factori pentru a fi în formă. Un somn bun înseamnă să te trezești cu o senzație de fericire, plină de energie și dorință de a începe o nouă zi.

6. Stați departe de greutățile mari. Mulți merg la sala de sport și ridică greutăți, crezând că așa vor arde grăsimile. De fapt, acestea vă va ajuta să puneți masă musculară, dar pentru asta veți avea nevoie de suplimente și proteine, iar grăsimea nu se va subția cu una cu două.

7.Hidratare și iar hidratare. Este întotdeauna important să fiți hidratați permanent, deoarece apa ajută la reducerea țesutului adipos din organism. Consumați cel puțin doi litri de apă pe zi și limitați consumul de ceai și cafea, care deshidratează.

Sursa foto: 
ioanagrama.ro, projectfit.ro
Sursa: 

womenshealth.com

La Inceput