Grăsimea de pe abdomen. Soluții imediate și pe termen lung

„Dacă o femeie consumă mai multe calorii decât arde, se va îngrășa și va depune grăsimea în anumite părți ale corpului, cum ar fi abdomenul.  Femeile sunt predispuse genetic să depoziteze grăsimea în zona abdominală, deoarece reprezintă modul în care natura protejează organele reproductive din organism, explică Ellen Glickman, profesor în fiziologia efortului fizic.

„Caloriile suplimentare se depozitează sub formă de grăsime în jurul coapselor și abdomenului pentru a proteja potențialul copil de traumatisme”, mai adaugă ea.

Când vine vorba despre grăsimea abdominală, genetica subliniază frecvența ei, dar asta nu înseamnă că nu merită să încercați să scăpați de ea. Un abdomen ferm arată extraordinar în orice am fi îmbrăcate, de la costume de baie sau blugi. În plus, cercetările continuă să demonstreze că o siluetă zveltă poate proteja împotriva unor afecțiuni potențial mortale, cum ar fi cancerul, diabetul sau maladiile cardiace.

Grăsimea intraabdominală eliberează mai mulți acizi grași spre ficat decât grăsimea din oricare altă regiune a corpului și, prin urmare, cantități uriașe de colesterol și insulină ajung în fluxul sanguin, contribuind la dezvoltarea bolilor.

Femeile care au un abdomen mare se plâng și de dureri de spate, aceasta fiind provocată și de musculatura abdominală slabă. Iată câteva strategii pentru un abdomen mai puțin proeminent sau chiar plat.

GRĂSIMEA DE PE ABDOMEN//SOLUȚII IMEDIATE//REMEDII PENTRU ACASĂ

Consumați lichide: în cazul balonării premenstruale, consumați multă apă. Aceasta va ajuta de fapt la eliminarea excesului de fluid și nu la creșterea lui. Evitați băuturile carbogazoase și cele cu multe glucide, care vă pot umfla abdomenul asemenea unui balon.

Evitați mâncarea sărată: sarea determină retenția de apă, mai ales înaintea menstruației. Alimentele procesate tind să fie bogate în sodiu.

Evitați guma de mestecat: mestecatul gumei vă poate determina să înghițiți aer în exces, ceea ce vă va balona.

Stați într-o poziție dreaptă: Imaginați-vă o sfoară cu un capăt legat de vârful capului dumneavoastră și celălalt capăt legat de tavan. Imaginați-vă că vă trage în sus, iar abdomenul va arăta dintr-o dată mai plat.

Nu stați cu umerii căzuți: poziția cu un spate încovoiat vă accentuează abdomenul. Reglați scaunul de la birou astfel încât să stați dreaptă sau folosiți o pernă.

Folosiți lenjerie elastică: lenjeria care are capacitatea de a modela corpul – ciorapii-pantalon Lycra cu talie înaltă, care subțiază, - poate reduce câțiva centimetri din talie.

GRĂSIMEA DE PE ABDOMEN//SOLUȚII PE TERMEN LUNG:

 Încercați cel puțin 30 de minute de exerciții fizice în majoritatea zilelor săptămânii. Pentru a reuși stabiliți un moment exact pentru a exersa și țineți-vă de program.

Femeile își asumă din ce în ce mai multe roluri și  tind să se neglijeze în favoarea celor dragi. Pretindem că avem prea puțin timp pentru noi însă petrecem foarte mult timp și efort calculând gramele de lipide și calorii. Ce ar trebui de fapt să realizeze fiecare femeie este că doar exercițiul fizic combinat cu reducerea aportului caloric reprezintă cea mai bună modalitate de a avea un abdomen plat.

Începeți cu partea superioară a corpului: Când efectuați exerciții de ridicare a greutăților sau de rezistență cu partea superioară a corpului, segmentele inferioare, mai ales abdomenul vor încerca să contrabalanseze corpul.

Înscrieți-vă la ședințe de pilates. Dansatorii folosesc de mult timp acest tip de exerciții de întindere efectuate pe podea și pe echipamente speciale. Astăzi, majoritatea vedetelor se pot lăuda că au obținut rezultate superbe, prin intermediul acestor exerciții lente.

Faceți plimbări: Conform unui studiu femeile care merg pe jos au un risc cu 16 la sută mai mic de a se îngrășa la nivelul taliei. Mersul pe jos este un exercițiu extraordinar pentru reducerea generală a greutății la femei.

Încercați tenisul: Pe măsură ce veți juca, veți simți efectele la nivelul mijlocului. De fiecare dată vă veți întoarce să loviți, veți forța mușchii oblici de pe părțile laterale ale abdomenului.

Mergeți  la înot: mișcările viguroase pot întări abdomenul. Deoarece trebuie să inspirați și expirați în timpul înotului, musculatura abdominală se contractă constant. Mișcările de înainte și inapoi tonifică, de asemenea, abdomenul.

 

Sursa foto: 
news.line.me
La Inceput